Onze zaal is bijna klaar !

De werkzaamheden aan de polyvalente zaal zijn in de laatste fase. De keuken, de grote kamer en het kantoor zullen hun eerste huurders kunnen verwelkomen. Yogalessen, keukenworkshop, vrije beroepen, algemene vergaderingen... Voor incidenteel of regelmatig gebruik, aarzel niet om contact met ons op te nemen of om ons boekingsformulier in te vullen!

Casa Nova is een stichting die verbonden is aan de gelijknamige groepswoning, gelegen Goossensstraat 17-19 in Schaarbeek.

De Stichting heeft tot doel de banden binnen de wijk Pogge aan te halen, de generatie-, culturele en sociaal-economische diversiteit te bevorderen, de kwaliteit van de leefomgeving te verbeteren, ontmoetingen, uitwisselingen en creaties aan te moedigen, en alle projecten die gunstig zijn voor het sociale weefsel te bevorderen.

Binnen de groepswoning beschikt de stichting over een polyvalente zaal waarin publieke of private evenementen kunnen plaatsvinden.

Boekingsaanvraag

Volgende events